gepost door:
bakotaco
| |
geplaatst op
27 jun 2002 om 15:12:37 uur
|
|
|
Weet iemand hier wanneer de eerste java-enabled mobieltjes in nederland op de markt komen? ik heb gehoord dat er wel alternatieve platforms zijn om uitgebreidere applicaties voor een mobile te ontwikkelen, zoals de XDA van O2... heeft iemand hier ervaring mee of iets zinnigs over te zeggen? groetjes bako |
Aantal posts:
1
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |
gepost door:
pannetje
| |
geplaatst op
28 jun 2002 om 16:31:34 uur
|
|
|
Siemens Sl 45 I serie kan al java aan...je kan trouwens de Siemens SL45 upgraden naar Javamobile...en verders zijn alle siemens mobiles in de 50 serie java enable... Nokia 3510, 7650 Ericson 68I |
Aantal posts:
13
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |
gepost door:
oenthe
| |
geplaatst op
14 jul 2002 om 14:10:44 uur
|
|
|
Ik heb gisteren een nokia 3410 gekocht(te gek ding,trouwens). Daar zit al java op. via de wap-site van club nokia kun je binnenkort allemaal spellen en toevoegingen downloaden voor java. zover ik weet heeft de nokia 9210i communicator ook java. |
Aantal posts:
1
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |
gepost door:
kingmenno
| |
geplaatst op
2 aug 2002 om 12:59:10 uur
|
|
|
de 6310i heeft ook java, het is echt heel leuk..... |
Aantal posts:
3
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |
gepost door:
eenvande
| |
geplaatst op
5 aug 2002 om 16:49:14 uur
|
|
|
Hallo Oenthe, Sinds kort heb ik ook een Nokia 3410. Het downloaden van Java games (van http://midlet.org) is mij echter nog niet gelukt. Ik ben daarom benieuwd naar jouw ervaringen. Groet, Erwin |
Aantal posts:
2
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |
gepost door:
[t-i-m]
| |
geplaatst op
1 sep 2002 om 17:36:10 uur
|
|
|
pannetje,.. je noemde ook de 3510? wil je daarmee zeggen dat die ook java enabled is?? zoja dan is dit helemaal nieuw voor mij. |
Aantal posts:
3
Bekijk ze
|
|
Log in en reageer
|
| |